Beste relatie,
Ruim 2 weken geleden is er door ons een schrijven geweest om de impact van het COVID-19 (Corona) virus op dat moment met je te delen. Tegelijkertijd zijn er door ons maatregelen getroffen om hiermee om te gaan. Hierdoor zijn wij tot nu toe in staat geweest om onze leverbetrouwbaarheid richting onze klanten op het normale niveau te handhaven.
De actuele snelle COVID-19 ontwikkelingen zet ons aan tot verdere actie en maatregelen. De gezondheid en veiligheid van onze mensen staan bovenaan. Daarom hanteren wij het werkgeversadvies coronavirus, welke is opgesteld door ArboNed. Dit protocol is opgesteld om bedrijfscontinuïteit te borgen alsmede verdere uitbraak zoveel als mogelijk te beteugelen.
Voor wat betreft de leverbaarheid van artikelen de komende tijd zijn er ook wat veranderingen in werkwijze dan wat je van ons gewend bent.
- Voorraden zijn de afgelopen weken behoorlijk verhoogd. Echter geeft dit geen garantie dat de komende tijd alles snel geleverd kan worden.
- Zowel bij ons als bij onze fabrikanten zal er sprake zijn van krapte. Er wordt op basis van priorisering gehandeld.
- Het ontvangen van een orderbevestiging met leverdatum laat langer op zich wachten dan normaal; tot maximaal 8 werkdagen.
Het is momenteel niet duidelijk wanneer en hoe in China de componenten productie wordt opgestart. Zolang er geen duidelijkheid is, blijft bovenstaande voorlopig van kracht.
Ons voortschrijdend inzicht over bovenstaande situatie blijven we met je delen. Zodoende verzoeken wij je om bij calamiteiten/prioriteiten met je bekende MODELEC contactpersonen hierover in overleg te treden zodat wij samen kunnen werken aan de juiste oplossing.
Bedankt voor je begrip en medewerking!
Met vriendelijke groet
Sergio Alonso
Managing director